活出美好(中/英文讀書會)

十二次分享  七個簡單步驟  讓你活出美好


    自今年起,高雄市恩典全人關懷協會在各辦公室、社區大樓、校園開始了「活出美好讀書會」,許多人都表示這個讀書會讓他更快樂,並且有更正面積極的人生觀。如果你希望可以更快樂、改變辦公室氣氛,請與我們聯絡!三個人以上即可開始!鼓勵辦公室利用一小時,讓辦公室氣氛改變,更有動力和效率喔!



活出美好中/英文讀書會活出美好.jpg

Your Best Life Now study group

兩個人以上即可開始!可以朋友或辦公室一起來報名!

七個簡單步驟:幫助你比以前還要快樂,活出喜樂、平安又有熱忱的生活!


擴大你的境界/ Enlarge your vision

培養健康的自我形象/Develop a healthy self-image

話語與思想所蘊藏的能力/Discover the power of your thoughts and words

讓過去成為過去/Let go of the past

在困境中找到力量/Find strength through adversity

為了施予而活/Live to give

選擇快樂/Choose to be happy


進行方式:共12次,一起閱讀「活出美好」,並小組分享、練習

費    用:僅收書籍費320元(原價380元)/英文版600元(原價650元)

報名方式:392-8191洽何小姐


英文讀書會見證

Learn The Positive Thinking, Encaurage and Blessing Words

學習正面思考、鼓勵和祝福的話語                     

文:Anna Tju朱志娜/譯:marian

Before I just want to improve my English.
I thought, the best way to learn English is to joining this group. But I was surprised, because it's not only I can practice my English, I can also learn to have the positive thinking and blessing words including many words of encouragement. For the example: talking about Speaking Life-Changing Words.
一開始,我只是想要改善我的英文。
我想,加入這個小組,是最好學習英文的方式。但令我感到非常特別的是在當中我不只可以練習英文,我還可以學習到正面思考、祝福的話語,其中還包括了鼓勵的話。例如:「說改變人生的話」。


Beside that, it's interesting to note the differences opinion between us,so, we can sharing and discussion together about every subject.
除此之外,注意到我們當中有不同的意見時也是很有趣的,如此一來,我們就可以在每個主題當中有分享和討論。


Before join this group, I felt full of fear and lacking in confidence, if someone ask me do something, I'm the one who lost the battle before I even started. But now, I felt different because I knew that how to keep stay in positive thinking of hope, faith, and victory. It's vital for us that we accept ourselves and learn to be with who God made you to be

在參加這個小組前,我感覺充滿恐懼和缺乏自信,如果有人要我去做什麼事,

在我做之前我就會膽怯、失去鬥志了。但是現在,我覺得不一樣了,因為我知道要怎麼維持希望、信心和得勝的正面思考。並且我們接受自己、學習成為上帝造我們時的樣子,這是我們生活中不可或缺的。

arrow
arrow
    全站熱搜

    allgracecare 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()